2. kolo PLLH, zápas č. 8007 HC Renegades : HC Domynos Praha

Trénink - 18.10.2011 20:30 - 22:00

Zimní stadión Neratovice

Tato akce se již konala

Ano, přijdu (17): JorgeP, magpie#82, vladabrejcha, tom#21, brekin#6, Pájýk, Robofanda, cuore14, kombi#9, davik, james, Bob Shonek, Kuba1782, bandera, Mara77, falto, Marek

Ne, nepřijdu (2): cedník, Martin8

Sraz ve 20:00 hodin.

Místo: Zimní stadión Neratovice

Diskuze k akci

Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Osobní profil Martin8 | 18.10.2011 18:52
Neco mi do toho vlezlo ... drzim vam palce
Osobní profil JorgeP | 18.10.2011 17:14
Jo domů Tě Járo zavezu a už mysli jen na hru - já jen abys nesháněl busy, vlaky apod... !
Osobní profil JorgeP | 18.10.2011 17:13
Co to čtu za hovna o HCD !!! PROSTĚ JE ROZSEKÁME NA HADRY !!!
Osobní profil davik | 18.10.2011 15:24
rosekame je, každej necha na lede maximum.
Chlapi pamatujte na muj slib tykající se vítezství
Osobní profil magpie#82 | 18.10.2011 14:47
Má pravdu předsedo!
Osobní profil kombi#9 | 18.10.2011 14:02
NASRAT!
Osobní profil Mara77 | 18.10.2011 13:44
Je tu druhé kolo a tým HC Domynos Praha vyráží na stadion do Neratovic, aby se utkal s domácím týmem HC Renegades Praha. V loňském roce jsme tento tým dvakrát porazili ( v prvním zápase 6:5,druhým 5:2) a tudíž jedeme obhajoval loňské vítězství. Vypadá to,že tým HC Renegades v letošním roce posílil, tak se můžeme těšit zajímavého utkání. Náš tým HCD samozřejmě z tohoto zápasu nebere nic jiného než vítezství a dva body do tabulky. Utkání začíná v 20:30. Tým HCD nastoupí ve složení 3 útoků a 3 obran. O výsledku tohoto utkání vás budu informovat následující den. Držte nám palce a kdo bude mít cestu do Neratovic, tak přijďte podpořit náš tým. HCD Ole!!!

Více zde: http://hcdomynos.webnode.cz/
Osobní profil magpie#82 | 18.10.2011 11:57
Čau buzny, na hokej mám odvoz, nemám ho zpět do Modřan. Najde se prosím nějaká dobrá duše, která by chtěla být dnes v sestavě a chtěla by navíc učinit po zápase dobrý skutek?
Osobní profil Mara77 | 18.10.2011 10:11
Jasný, vezmu káru a Máru, Járo
Osobní profil magpie#82 | 18.10.2011 9:38
Máro, půjde Mára? Vezmeš ho?
Osobní profil Robofanda | 17.10.2011 14:57
No pokud tedy nebudeme hrát na stažený LK, tak potřebujeme mimořádný centry. Týpky co se a) BUDOU VZORNĚ vracet, protože prostě bránící trojice je nutnost. At' je to stažený LK nebo C. Představa, že dva beci brání a tři útočníci útočí je nesmyslná. A taky by centři měli bejt klíčový i pro útočnou činnost. Pokud takový máme tak super!
Osobní profil tom#21 | 17.10.2011 14:34
Budu se sice opakovat, ale ten systém s bránícím levým je na p.i.č.u! Rozhodčí je zajištěnej!
Osobní profil vladabrejcha | 17.10.2011 8:12
Čau chlapi, nemohl jsem si nepročíst tu bakalářku o levém bránícím křídle a všiml jsem si (možná je to náhoda), že v rozebraném zápase, který skončil 4:2, byly 3 góly vstřeleny po chybě levého křídla v obraně. Když to nejde juniorům, kteří to hrají pořád dokola, nevím, zda to půjde nám
Osobní profil magpie#82 | 15.10.2011 17:18
Luky po první třetině nebude moci skoro nikdo, jak vždycky!
Osobní profil luky_korous | 15.10.2011 13:29
kdyz nekdo nebude moct, rad pujdu.
Osobní profil magpie#82 | 15.10.2011 11:47
Tak na úterý ještě chybí: Mišo, Radek a Mára77 :-)
Osobní profil Mara77 | 14.10.2011 16:26
no, přečetl jsem si to včera a asi si to přečtu ještě víckrát, abych to nasál. Je to celkem logický a teď už mi přijde ta taktika s levým staženým křídlem celkem rozumná, i když na první pohled vypadá bránící centr logičtěj a jednodušej. Situace po prohraném vhazování v obr. pásmu, jak psal Tom, je tam taky vyřešená, i když není úplně elegantní - k soupeřovu pr. bekovi jede l. křídlo a centr na chvíli zastupuje funkce bránicího l. křídla a při vhodné příležitosti se prohodí.
Jinak na těch schémátkách není legenda k těm číslům, ale vyplývá z toho, že 2-pr.bek, 3-levý bek, 4-pr.křídlo, 5-centr a 6 levé křídlo.
Osobní profil Robofanda | 14.10.2011 14:12
Činnost levého křídla v útočném pásmu má rozhodující vliv na jeho hru v pásmu středním. Neboť už tam pokládá základ obranné hry ve středním pásmu. Nenaváže-li včas kontakt s pravým křídlem soupeře, potom už jen těžko může ve středním pásmu zabránit přihrávce na rozjetého hráče. Pokud by ho v této herní situaci nezastoupil v obraně střední útočník, nebo pravé křídlo, pak dochází velmi často k přečíslení tři na dva, následné ztížení úlohy obránců a pohotový soupeř dovede této situace často využít k dosažení branky.
Osobní profil Robofanda | 14.10.2011 14:10
Třeba věta: Podaří-li se včasný návrat všech pěti hráčů do obrany na modrou čáru, je převaha bránícího družstva zřetelná. by se dle mého mohla tesat do renegádského kamene
Osobní profil Robofanda | 14.10.2011 14:08
Máro, ten link je super!!! Myslím, že je povinností každého renegáda si to aspoň přečíst! Mám pocit, že pro minimálně 2/3 našich hráčů tam budou zcela revoluční informace
Osobní profil Robofanda | 14.10.2011 14:03
taky si myslím, že v systému problém není. Podstatné je, že když se bráníme tak PROTI TŘEM SOUPEŘOVÝM ÚTOČNÍKŮM a DVĚMA BEKŮM. Aby to nebylo 3-2 tak jeden z útočníků prostě musí v obraně pomáhat bekům (v případě našeho útočícího beka to platí i pro druhého našeho útočníka). Matematika, první třída. Nějak se to pokrejt musí. Zda se levý křídlo vrací a kreje levej mantinel a roh (a náš levej bek tudíž střed před brankou) nebo se vrací centr, kreje střed před brankou a levej bek tudíž má roh, mantinel... je úplně jedno. Jde jen o to, zda máme defenzivnější a disciplinovanější levý křídla nebo centry. Podle mě, pro levý křídlo je mentálné jednodušší pomáhat s bráněním a v útoku mít úlohu toho co tvoří zadní bod trojúhelníku (útočit se má v trojůhelníku), než aby se vracel centr, kterej by měl bejt zároveň klíčovým hráčem pro naše útoky. V tom případě bychom totiž potřebovali bruslivý levý křídla a centr by byl při útocích staženej do pozice zadního bodu útočnýho trojůhelníku. A v neposlední řadě, musí to bejt jednotný ve všech lajnách, jinak v tom bude při střídání bordel.
Osobní profil kombi#9 | 14.10.2011 13:12
zapas s Domynos potrvzen
Osobní profil james | 14.10.2011 11:48
Kluci, já přijdu, budu chytat jako to jen já umím .... zatím se snažím pořádně přibrat, abych v bráně zabral co největší místo no i když popravdě řečeno, fakt nevím jestli něco z toho vylepší můj výkon. Ale snažit se budu a dáme góly !!!!!!!!!
Osobní profil davik | 14.10.2011 10:48
Jaro, nabizim se ti klido jako dopravce na hokeje vždy když pojedu maš u me místo jiste
Osobní profil JorgeP | 13.10.2011 19:15
Pokud by to byl problém Járo, tak dej vědět, ale ne vždy můžu a z Vysočan to trochu trvá, tak záleží na domluvě ! Pokud by bylo nejhůř, tak Ti kámoš vezme ty věci odpoledne a v domluvené době sedneš na 3 a dojedeš ?!?
Osobní profil magpie#82 | 13.10.2011 15:20
Pokud jde o chlast, mně je to jedno až do 12. 12. 2011. Do té doby vyhlašuji konkurz na obětavce, který mne nenechá jezdit s výstrojí MHD po Praze a bude mne vozit Odměním se
Osobní profil JorgeP | 13.10.2011 14:30
Výborně Daviku . Serme na teorie a příští soupeř má smůlu, že na nás narazí !!! Jelikož nepiju (doktor zakázal ), tak jsme ochotný koupit každýmu Chupa chups lízátko, aby policajti co stávají u nájezdu na dálnici nic nepoznali !!!
Osobní profil magpie#82 | 13.10.2011 14:09
To beru
Osobní profil davik | 13.10.2011 13:36
Chlapi, taky si myslim, že ač výsledek nebyl nic moc extra, myslim, že jsme hrali docela bojovne snažili jsme se.Nedelal bych z té prohry targedii jedna se o první zapas sezony- příste to bude urco lepsi, všichni mame dost sil a chuti pořádne zabrat a bojovat.ODSERE TO PRISTI SOUPER.a at rozpoutame trochu motivaci a teamovost pokud v utery vyhrajem do přístí satny prinesu basu piva
Osobní profil Mara77 | 13.10.2011 12:28
Oba systémy jsou pěkně popsaný tady http://is.muni.cz/th/259511/fsps_b/Bc_-_komplet.pdf Výhody a nevýhody obou taktik jsou straně 24 dole. Doma si to pročtu celý, je to práce hlavně pro levý křídlo
Osobní profil magpie#82 | 13.10.2011 12:07
Nee jsou dva systémy, s centrema s levým křídlem. Ani o jednom se nedá říci, že je lepší nebo přirozenější. Jde jen o to, jak se na to udělá sestava. Klidně můžeme hrát centra, ale naše slabiny jsou jaksi někde jinde, ne v systému.
Osobní profil luky_korous | 13.10.2011 10:58
Souhlas s Vladou, je to proste prirozenejsi.
Osobní profil tom#21 | 13.10.2011 9:36
Jak píše Vláďa - varianta s centrem je přirozenější a rychlejší. Proč, když je jednou moje levá strana hřiště, se mám najednou motat někde v centru? Při buly v obraném pásmu centr nikdy nemá šanci být na modré u beka dřív než křídlo. Když to buly nebude rozhodnutý hned, ale po nějakým osekávání až za několik sekund, tak já jako staženej levej budu čekat, jak to dopadne (na místo toho, abych jel k jejich bekovi, pro případ, že se po buly ten puk nakonec k němu dostane). Naopak pro centra je (podle mého názoru) rychlejší posunout se tři kroky stranou do prostřední části, tj. před bránu.
Osobní profil vladabrejcha | 13.10.2011 9:26
OK chlapi, Domynos nám loni seděli lépe, tak v úterý ukážeme, že jsme měli jen slabší jednozápasový vstup do sezóny
Osobní profil Mara77 | 13.10.2011 9:07
Jsem v týmu nováček, hraju úplnou tužku, tak do toho nemám moc co kecat, ale vadí mi to stavění se do pozice outsidera. Kdy už před zápasem plánujeme, jak musíme tvrdě bránit a levý křídlo se musí víceméně soustředit na obranu. To samo už mi přijde, že si z nás soupeř udělá střelnici, i kdybychom byli tým Jágrů a Ovečkinů... Těch několik brejků to jenom potvrdilo. Tak se to jeví mně...
Osobní profil cuore14 | 13.10.2011 8:13
To si nemyslím Vláďo. Ale můžeme zkusit variantu s centrem. Jinak souhlasim s Jorgem, že celkový výkon nebyl tak tragickej. Alespoň máme co zlepšovat
Osobní profil tom#21 | 13.10.2011 8:01
Jednoznačnej souhlas s Vláďou!
Osobní profil vladabrejcha | 13.10.2011 7:15
to Robo: to je jasny,kdyz si prestaneme drzet posty, tak kazdy jezdi a "ucpava" diry Myslim, ze argument s branicim levym kridlem byl chybny, mel by branit centr a situace pak bude prirozenejsi, bude vice odpovidat normalnimu rozestaveni na lede a "cerstvi" beci budou moci sjizdet k hracum do sveho rohu..
Osobní profil Míra Díra | 12.10.2011 21:16
Díky,že jsem si mohl s Vámi zahrát. Kdyby jste potřebovali někdy na trénink brankáře tak se mnou můžete počítat. Ten přechod z inlinu na lední mi dělal ze začátku trošku problémy,ale už by to mělo být ok
Osobní profil JorgeP | 12.10.2011 20:53
Přes vysokou prohru to ale nebylo nějak tragické !!!
Osobní profil cuore14 | 12.10.2011 20:50
Pevně věřim, že teď už to bude jen lepší
Osobní profil JorgeP | 12.10.2011 20:38
Byl to první zápas a jak Vláďa dobře poznamenal, tak náš jediný světlý moment v zápase bylo to buly kde jsme se rozestavěli, tak jako na tréninku a najednou to šlo . Tak si myslím, že když budeme dodržovat základní taktické věci, tak to půjde !!! Byl to první zápas a nikde není napsáno, že po třeba 4-5 kolech nebudeme "černý kůň" skupiny ! Beru to i tak, že gólman se rozchytal od druhé třetiny a pak už byl výbornej !!!
Osobní profil Robofanda | 12.10.2011 16:31
Jojo Vlád'o, ale co s tím? Naše typická vlastnost je, že v momentě, kdy si soupeř dokáže aspoň 2x za sebou nahrát, drtivá většina z nás (včetně těch, kteří si o sobě myslí, že se jich dělání takových chyb netýká zapomene na svoje úkoly a začne jezdit tupě za pukem. A je malér. Xkrát jsme byli v situaci, kdy třeba obránce měl rozehrát a 4 (!!!) renegádi byli na prostoru 3 metrů čtverečních. Pozitivum nicméně bylo, že jsme to celé dohráli důstojně, nepoložili se psychicky a nakonec i náznak bitky byl
Osobní profil vladabrejcha | 12.10.2011 7:47
Njn, stejné chyby, stejné známky - je tam mezera mezi obranou a útokem.. A řekl bych, že i přes trénink někteří nevědí, kde mají své posty při obranné činnosti ..ale soupeř hrál hezky, budou i jednodušší

Kategorie: hokej - lední

Návštěv: 139592
Dnes: 0
Online: 5

Naši sponzoři a partneři
  • Maskot MS 2015

Aktualita

PLLH 2022/2023 10. kolo | HC Sněhuláci Praha - HC RENEGADES
Shrnutí 10. zápasu PLLH od našeho zpravodaje Vládi B. přímo z místa dění :)

Kalendář akcí

« 10 / 2011 »
Po Út St Čt So Ne
     12
3 45 6789
10 111213141516
17 181920212223
24 25 2627282930
31      
Nejbližší akce

Anketa

Příští zápas:

  Vyhrajeme!
5 (62,5%)

  Vyhrajeme! Tak určitěééé ...
3 (37,5%)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace